Ez a weboldal sütiket használ

Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. A weboldalon való böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához.

Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

1. Mikor érkezik meg a csomagom?

2. Hogyan tudom átvenni a megrendelésem?

3. Mekkora lesz a szállítási díj összege?

4. Hogyan tudok fizetni?

5. Házhoz szállítás futárszolgálattal

6. Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 10:13 perc)

7. Hogyan tudok áruhitelre vásárolni?

8. Ki lehet cserélni a mérethibás ruhát?

9. Milyen kedvezményt kaphatok ha itt vásárolok?

10. Csak interneten keresztül lehet rendelni?

11. Mi az a bevásárlólista?

12. 28 napos pénz visszafizetési garancia

13. Termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos információra van szükségem, kit kereshetek?

14. Hitelre szeretnék vásárolni, milyen dokumentumok szükségesek?

15. Egészségpénztári kártyára szeretnék vásárolni, hogyan lehetséges ez?

16. Böngészés

17. Rendelni szeretnék, mit tegyek?

18. Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

19. Elfelejtettem a jelszavamat, mi ilyenkor a teendő?

20. Téves megrendelést adtam fel, mi a teendőm?

21. Az előbb adtam le egy megrendelést, de valamit kifelejtettem.

22. Elfelejtettem melyik email-címemmel regisztráltam.

23. Személyesen hol tudom megtekinteni, megvásárolni a termékeket?

 

 

 

1. Mikor érkezik meg a csomagom?

Mi nem csak a weben létezünk, pécsi szaküzletünk folyamatosan ellenőrzött, nagy raktárkészletéről szállítunk. A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól, de ha minden rendelt termék raktáron van, akkor a megrendelt termékeket általában 1-3 nap alatt átadjuk a futárnak ill. Posta ill. GLS átvevőpontokra. Bizonyos esetekben - pl. átmeneti készlethiány - azonban ez a határidő néhány nappal meghosszabbodhat. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti a vásárlót arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, ill. egy másik hasonló (helyettesítő) terméket válassz. 

Figyelem, amennyiben csak bizonyos napon ill. dátumig tudod átvenni a csomagot, pl. a héten péntekig (mert szombaton már horgászol :) ), kérjük a rendelési folyamat során ezt a megjegyzés rovatban jelezd számunkra, hogy kérésedet figyelembe tudjuk venni!

Ha mielőbb szeretnéd kézbe venne a csomagod, akkor célszerű a futárszolgálatos szállítást választanod, mert amennyiben a megrendelésed munkanapokon 13 óráig beérkezik, - és minden termék raktáron van - akkor azt még aznap átadjuk a futárnak. Ebben az esetben azt már másnap kiszállítja Neked! Cégünk a csomag átadásakor SMS-ben és email-ben jelzi, hogy elindult a szállítás, a futárcég pedig a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt a csomag érkezéséről, így az átvétel időpontja kiszámítható.  


2. Hogyan tudom átvenni a megrendelésem?

Megrendelésed átvételére több lehetőséget kínálunk:

  •  Házhoz szállítás futárszolgálattal  Cégünk a csomagokat a GLS Hungary és az Express One Hungary futárcég segítségével juttatja el a vásárlóihoz. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérd a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérhet futárunk! A fizetés minden esetben utánvéttel történik. A futárcég a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek. Bárhol, egy előre leegyeztetett helyen és időpontban (nem csak a megadott címen), átadják a csomagot! Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő értesítőt hagy mobiltelefonszámával, melyen újabb időpont egyeztethető. Ha valamilyen okból a csomagot nem sikerül kiszállítani, a futár visszaszállítja GLS ill. az Express One depóba. Másnap a küldemény újra kiszállításra kerül. Ha a második kiszállítás is sikertelen, és a senkit nem tud elérni, ill. senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Carpmania Sporthorgász Szaküzlet címére. A feladás után csomagodról az alábbi telefonszámokon érdeklődhetsz: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444

Szállítási díj: 1.690.- Ft (1.000 - 21.990.- Ft ig:)

21.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

 

  • Személyes átvétel GLS Átvevő Ponton

Szállítási díj: 1.590.- Ft (1.000 - 21.990.- Ft ig:)

21.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

  • Személyes átvétel pécsi szaküzletünkben


Megrendelésed nyitva tartási időben a pécsi szaküzletünkben is átveheted. Címünk 7633 Pécs, Mezőszél utca 1/1. (Slyven Rendezvényközpont)). Az átvételi helyet a megrendelés során választhatod ki!



3. Mekkora lesz a szállítási díj összege?


A szállítási díjak a kiszállítási módtól függően a következőképpen alakulnak:

Futárszolgálatos kiszállítás esetén:
Szállítási díj: 1.690.- Ft (1.000 - 21.990.- Ft ig)

Személyes csomagátvétel a GLS Átvevő Ponton:
Szállítási díj: 1.590.- Ft (1.000 - 21.990.- Ft ig)

21.990.-Ft feletti vásárlás esetén a szállítás INGYENES!  


4. Hogyan tudok fizetni?
Webáruházukban az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
  • Utánvétel

Ebben az esetben megrendelésed a kézbesítéskor a futárnak készpénzzel fizeted ki. A GLS Átvevő Pontokon és a Postákon a készpénzes fizetés mellett a legtöbb esetben bankkártyával is fizethetsz. Utánvét kezelési díj 390.- Ft

  • Bankkártyás fizetés 

A bankkártyás fizetést csak a visszaigazolást követően tudod megkezdeni, a visszaigazoló e-mailben kapott linkre kattintva. A tranzakció nem a jelenlegi oldalon valósul meg, hanem a KHB Bank saját rendszerén belül, ahol biztonsággal elvégezheted a tranzakciót. A fizetés a K&H Bank Zrt. által kibocsátott Maestro bankkártya használatával és bármely bank által kibocsátott VISA Electron, illetve dombornyomott Visa, EC/MC, JCB kártyák és internetes kártyák használatával, a bankkártyaadatok megadásával és a "Fizetem" gomb megnyomásával történik. Az oldal csak bekapcsolt (engedélyezett) JavaScript-tel (active scripting) működik! 

  • Cetelem áruhitel

Termékeinket részletre is megvásárolhatod, részletek az Online Áruhitel menüpontban. 

  • Banki átutalás

Amennyiben banki átutalással szeretnél fizetni, kérjük előzetesen egyeztess ügyfélszolgálatunkkal.  
 


5. Házhoz szállítás futárszolgálattal
Ha mielőbb szeretnéd kézbe venne a csomagod, akkor célszerű a futárszolgálatos szállítást választanod, mert amennyiben a megrendelésed munkanapokon 13 óráig beérkezik, - és minden termék raktáron van - akkor azt még aznap átadjuk a futárnak. Ebben az esetben azt már másnap kiszállítja Neked! 
Cégünk a csomagokat GLS Hungary és az Express One Magyarország futárcég segítségével juttatja el a vásárlóihoz. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérd a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérhet futárunk!
A fizetés minden esetben utánvéttel történik. A futárcég a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt.

A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek. Bárhol, egy előre leegyeztetett helyen és időpontban (nem csak a megadott címen), átadják a csomagot! Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő értesítőt hagy mobiltelefonszámával, melyen újabb időpont egyeztethető. Ha valamilyen okból a csomagot nem sikerül kiszállítani, a futár visszaszállítja az EXpress One depóba. Másnap a küldemény újra kiszállításra kerül. Ha a második kiszállítás is sikertelen, és a senkit nem tud elérni, ill. senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Carpmania Sporthorgász Centrum címére.

A feladás után csomagodról az alábbi telefonszámokon érdeklődhetsz: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444  

 

 6. Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 10:13 perc

Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

 


7. Hogyan tudok áruhitelre vásárolni?
Tedd a kosaradba a kívánt eszközöket, mikor befejezted a vásárlást válaszd ki a megfelelő szállítási módot (futárszolgálat) majd válaszd fizetési módnak a Cetelem áruhitelt. A tovább gombra kattintva webáruházunk átirányít a Bank honlapjára. A Cetelem oldalán a szükséges adatok megadása után néhány perc alatt megtörténik a hitelbírálat. További információ az Online Áruhitel menüpontban

 


8. Ki lehet cserélni a mérethibás ruhát?

Mivel nincs mód a kiválasztott ruházat felpróbálására, előfordulhat hogy a megrendelt termék szűk vagy túlságosan nagy. A Trans o Flex futárszolgálattal együttműködve lehetőség van a mérethibás termék akár 1-3 napon belüli cseréjére
.
Mi a teendő ebben az esetben?

A termék átvétele után hívd fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát 36 30 428 9373 és közöld, hogy milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre. Neked nem kell mást tenned, mint a korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. Amikor másnap megérkezik a futár az új csomaggal, add át neki a dobozt! Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy ki sem kell lépned a lakásból. Nem kell a postán sorban állni, nem kell feleslegesen mérgelődni, idegeskedni. A csomagcsere költsége 990.- Ft

Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb horgászeszközök (bot, orsó, stb.) esetében.


9. Milyen kedvezményt kaphatok ha itt vásárolok?  

Carpmania Törzsvásárlói Program
Mi díjazzuk hűséges vásárlóinkat!

2019. december 1.-től életbe lép törzsvásárlói programunk az alábbi szabályzattal:
A kedvezményeket minden esetben az előző év vásárlásainak összértéke alapján biztosítjuk, három kategóriában. 

5% kedvezményre jogosult az a vásárlónk aki bruttó 100.000. Ft ot meghaladó összegben vásárolt webáruházunkban ill. pécsi szaküzletünkben. A kedvezményt automatikusan adja rendszerünk, az összeg elérése után egy email értesítést követően már az 5 százalékkal csökkentett árakat láthatod a webáruházban.

10% kedvezményre jogosult az a vásárlónk aki bruttó 300.000. Ft ot meghaladó összegben vásárolt webáruházunkban ill. pécsi szaküzletünkben. A kedvezményt automatikusan adja rendszerünk, az összeg elérése után egy email értesítést követően ebben az esetben már az 10 százalékkal csökkentett árakat láthatod a webáruházban.

15% kedvezményre jogosult az a vásárlónk aki bruttó 700.000. Ft ot meghaladó összegben vásárolt webáruházunkban ill. pécsi szaküzletünkben. A kedvezményt automatikusan adja rendszerünk, az összeg elérése után egy email értesítést követően ekkor már az 15 százalékkal csökkentett árakat láthatod a webáruházban.

Hogyan vehetsz részt a törzsvásárlói programban?

Carpmaniára való regisztrációddal automatikusan részt veszel a törzsvásárlói rendszerünkben. Vásárlás vagy további nyilatkozat nem szükséges a csatlakozáshoz. A törzsvásárlói program általános részvételi feltételeit a regisztrációddal automatikusan elfogadod.

További információ a Törzsvásárlói Program menüpontban.
 

 

10. Csak interneten keresztül lehet rendelni?
Nem, természetesen hétköznap 9-18 között telefonon (36 30 428 9373) és e-mailen (info@carpmania.hu) is elfogadunk rendeléseket.

 


 

11. Mi az a bevásárlólista?
Tetszik egy vagy több termékünk, de még nem érzed magad készen a vásárlásra?

Tedd terméket a bevásárlólistára és mi megőrizzük az adatokat mindaddig, amíg visszatérsz webáruházunkba és kosárba teszed. Így nem kell újra keresgélned egyszerűen és gyorsan intézheted már „régóta” tervezett vásárlást. A hozzáadom a bevásárlólistámhoz szövegre kattintva a terméket egyszerűen hozzáadhatod a bevásárlólistádhoz A bevásárlólistádon lévő termékeket egyszerűen törölheted, vagy egyenként ill. egy gombnyomással akár az összeset átrakhatod a kosaradba.

Kérjük vedd figyelembe, ha időközben egy termékünk elfogyott, akkor törlésre kerül a listáról!

 


 

12. 28 napos pénz visszafizetési garancia

Webáruházunk a törvényileg előírt 14 napon túl, 28 napos visszavásárlási garanciát biztosít!

Az elállás joga:

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
Cégünk 28 napos elállási jogot biztosít vásárlóinak!
A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha ezen három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor , a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 30/428/9373 vagy e-mailben (info@carpmania.hu)
2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
3. Ön postai csomagként (nem portós) feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket: 

Carpmania Sporthorgász Centrum
7633 Pécs, Mezőszél utca 1/1
 


 
13. Termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos információra van szükségem, kit kereshetek?

Ügyfélszolgálatos kollégáink telefonon, chaten vagy e-mailben szívesen állnak a rendelkezésedre, illetve segítenek megoldani bármilyen termékkel és szolgáltatással kapcsolatos problémát.
Kérdéseid felteheted a Carpmania Facebook oldalán is.

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Telefon: 36 30 428 9373
E-mail: info@carpmania.hu
 

 

14. Hitelre szeretnék vásárolni, milyen dokumentumok szükségesek?
Mit nyújt Önnek a Magyar Cetelem Bank Zrt. online áruhitele?

Teljeskörű online ügyintézést, mert minden szükséges lépést elvégezhet az interneten.
A következő, eredeti dokumentumok bemutatása szükséges:

  • Személyi igazolvány
  • Lakcím igazoló kártya
  • Adókártya
  • Munkáltatói igazolás (amely nem lehet régebbi 30 napnál, vagy amennyiben havi rendszeres jövedelme bankszámlára érkezik, formanyomtatványt a weboldalunkon talál. - Amennyiben nincs akkor az utolsó három havi számlalevél hiteles kivonatával is helyettesíthető)
  • Közüzemi számla (számlalevél és a befizetést igazoló csekk) amely nem lehet régebbi 30 napnál, és a hitelt igénylő személy bejelentett lakcímére kell hogy szóljon. Név azonosság nem szükséges.)

A hitelkérelem azonnali elbírálásra kerül a benyújtást követően, ami általában néhány percet vesz igénybe. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kölcsön odaítélése minden esetben a finanszírozó által végzett hitelbírálat függvénye. Az áruhitel kondíciói tekintetében a finanszírozó mindenkori Hirdetményei az irányadóak. A THM mértéke a feltételek változása esetén módosulhat. További információkért forduljon helyszíni ügyintézőinkhez, vagy érdeklődjön a finanszírozó ügyfélszolgálatánál. A hitelbírálat minden esetben csak akkor teljesíthető, ha a kölcsönre megvásárolni kívánt termék raktárkészletünkön szerepel, vagy megrendelés esetén értesítettük annak megérkeztéről.

Bővebb info:
www.cetelem.hu
36 30 428 9373


 

  15. Egészségpénztári kártyára szeretnék vásárolni, hogyan lehetséges ez?

Az alábbi egészségpénztárak által kibocsájtott kártyákat tudjuk elfogadni: Patika, Új Pillér. A szolgáltatás kizárólag személyesen, pécsi szaküzletünkben vehető igénybe!


 

16. Böngészés

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhatsz termékeinkről, ebben az esetben adataid megadása nem szükséges.
A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthatsz termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek. Ha regisztrálod magad, adataid megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválaszd azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek.
A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kapsz. Itt választhatsz a termékek közül, és eljuthatsz a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes műszaki leírás is található. A termék adatlaján láthatod az árat, illetve itt teheted kosaradba a terméket.
Amennyiben szeretnál más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhetsz tovább.


 

17. Rendelni szeretnék, mit tegyek? 

Érvényes rendelést csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adataid megadásával adhatsz fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérõ szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhetsz áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosárba elhelyezheted a kívánt termékeket. Itt választhatsz fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat.
  Hogyan kell kezelni az áruházat ?
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy minél egyszerűbben megtalálhasd és megvásárolhasd a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülőigényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.
 


 

18. Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

Amennyiben személyes adataidban bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezd ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagod! Ez többféle módon történhet:

1. a webáruház felületén a fiókba belépve, az adataim menüpont alatt.
2. telefonon hétköznap 9-18 között a 30/428/9373 számon
2. e-mail-ben az info@carpmania.hu címen
3. a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.
 


 

19. Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek? 

Semmi gond. Új jelszót kérhetsz a "jelszó újraküldése" oldalon. Belépése után változtasd meg a kapott kódot a kívánt jelszóra. Amennyiben mégsem sikerül a belépés, hívd ügyfélszolgálatunkat!

 


 

20. Téves megrendelést adtam fel, mi a teendőm?


Amennyiben a rendelést tévedésből adtad le, azt az elküldést követően e-mailben az info@carpmania.hu címen vagy a 30/428/9373 telefonszámon személyesen mondhatod le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül.
Amennyiben a rendelést  nem tudjuk az általad elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.


 

21. Az előbb adtam le egy megrendelést, de valamit kifelejtettem.Mit tegyek?

Azonnal vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@carpmania.hu emailcímen, vagy 9-18 óráig 30 428 9373 telefonszámon. Munkatársunk segít a rendelés módosításában.


 

22. Elfelejtettem melyik email-címemmel regisztráltam! 

Fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, munkatársunk a regisztrált adatok alapján meg tudja mondani a regisztrált email-címet.
 


 

23. Személyesen hol tudom megtekinteni, megvásárolni a termékeket?

  Szaküzletünk Pécsett a Mezőszél utca 1/1. szám alatt található.
Árukereső.hu