× Tudtad? Termékeinket akár részletre is megvásárolhatod! Bővebb információ az Áruhitel menüpontban.
 
Kategóriák
Gyártók:



Elérhető online áruhitel

Olvasóink fogták

Váci Gergely
BotFox Warrior S 12ft 2.75lb, Daiwa Black Widow Stalker 10ft 2lb
Előkezsinór
OrsóNevis Theory 8000, Fox FX9
HorogGardner Dark Mugga
KapásjelzőDelkim
Kedvenc csaliCC Moore
Sátor
Kedvenc víz
FőzsinórGardner Pro
Legnagyobb hal
Hely
Barina
2018-04-14
Súly
6 kg
Deli István
Bot
Előkezsinór
Orsó
Horog
Kapásjelző
Kedvenc csali
Sátor
Kedvenc víz
Főzsinór
Legnagyobb hal
Hely
Derekegyház
2018-04-06
Súly
19,75 kg
Ok

Információk

Szállítási módok és díjak
Szállítás külföldre - Shipping abroad (EU)
Fizetési módok
Hogyan használjam
Rendelési információ
Csomagcsere
Cég adatok
Elállás joga
Garancia és szavatosság





Szállítási módok és díjak:

Személyes átvétel üzletünkben:

A megvásárolt termékek a Carpmania Sporthorgász Szaküzletben Pécs, Csikor Kálmán utca 28. szám alatt is átvehetők.

Nyitvatartásunk:
Hétfőtől Péntekig, 9:00 - 18:00 -ig.
Szombat, 9.00-13.00
Vasárnap: Zárva

Telefon: 36 30 428 9373, 36 20 285 8501  (Hétfő-Péntek: 9-18 óráig)



Házhoz szállítás futárszolgálattal:

Cégünk a csomagokat az Express Hungary futárcég segítségével juttatja el a vásárlóihoz. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérd a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérhet futárunk! A csomagot otthonodon kívül akár a munkahelyedre is kérheted. A fizetés minden esetben utánvéttel történik. A futárcég a csomag feladásakor és a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt.

A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek. Bárhol, egy előre leegyeztetett helyen és időpontban (nem csak a megadott címen), átadják a csomagot! Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő értesítőt hagy mobiltelefonszámával, melyen újabb időpont egyeztethető. Ha valamilyen okból a csomagot nem sikerül kiszállítani, a futár visszaszállítja a trans-o-flex depóba. Másnap a küldemény újra kiszállításra kerül. Ha a második kiszállítás is sikertelen, és a senkit nem tud elérni, ill. senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Carpmania Sporthorgász Szaküzlet címére.

A feladás után csomagodról az alábbi telefonszámokon érdeklődhetsz: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444

A szállítás díja: 1000 - 29.990.- Ft ig: 1190.-Ft
29.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

Személyes átvétel Pick Pack Pontban:


Ha üzletünktől távolabb laksz és a futárt sem tudod otthonodban, vagy munkahelyen napközben fogadni, vagy a futárköltségnél olcsóbban szeretnéd lakhelyed közelében átvenni a tőlünk rendelt termékeket, akkor lehetőséged van arra, hogy megrendelést az ország 190 településén található 600 Pick Pack pont valamelyikén (Inmedio, Relay, Playersroom, PlayMAX, Sportfactory és Co-OP Star üzletek, MOL, OMV, Avanti töltőállomások) vedd át, 8-20 óra között akár szombati napon is! Az átvevő pontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz.

Maximális csomagméret, amely kiszállításra kerül Pick Pack Pont-ra: maximum 20 kg illetve 50x50x50 cm.
Figyelem,
horgászbotot, merítőt, sátrat, dőlőbóját és ágyat ezekre a pontokra nem áll módunkban küldeni!

A szállítás díja: 1000 - 29.990.- Ft ig:
950.- Ft

29.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

Személyes átvétel a Postán:

Az ország szinte minden településén lévő Postahivatalba szállítjuk a csomagot, a személyes átvételre 10 napig van lehetőséged.

A szállítás díja: 1000 - 29.990.- Ft ig:
1290.- Ft

29.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

Áruházunk csomagolási díjat NEM számít fel!



Szállítás külföldre:


Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, az oldal tetején válassz célországot! A szállítási díjakat a kosaradban lévő termékek súlya alapján számolja rendszerünk.

Figyelem, külföldre jelenleg kizárólag banki előre utalás után tudunk szállítani, utánvételi mód nem lehetséges. A szállítási idő a fizetendő összeg beérkezése után 2-4 munkanap. Szállítási díjaink külföldre az alábbi táblázat szerint alakulnak.



Shipping Methods and Fees

If you would like to order abroad, the top of the page to choose destination country! The system calculates shipping charges based on the weight of the products in the basket.

Note that currently abroad can only be delivered after bank transfer in advance, cash on delivery mode is not possible. The delivery time after receipt of the amount payable is 2-4 working days. Abroad shipping charges are as shown below.

  Express One Courier service:

The package will be delivered by courier to the address provided, on weekdays, between 8-17 hours. In addition the package can be delivered to your home or your place of work as requested.



Zone 0-1 kg 1-3 kg 3-5 kg 5-10 kg 10-15 kg 15-20 kg 20-25 kg 25-30 kg 30-40 kg
1. A, SK, RO, CRO, SI 7,74 Eur 9,48 Eur 10,98 Eur 12,43 Eur 14,39 Eur 16,36 Eur 18,33 Eur 20,16 Eur 22,59 Eur
2. D, CZ, BENELUX, IT 18,00 Eur 20,98 Eur 26,98 Eur 32,23 Eur 37.18 Eur 42,07 Eur 47,02 Eur 51,80 Eur 57,80 Eur


1. Zone: Austria, Slovakia, Romania, Croatia, Slovenia
2. Zone: Germany, Czech Republic, Belgium, Netherlands, Luxembourg, Italy


 

 


Fizetési módok:

Utánvétel
(készpénzzel a futárnak ill. a Pick Pack Pontokon és a Postákon (itt a legtöbb esetben bankkártyával is fizethetsz)


Bankkártyás fizetés A bankkártyás fizetést csak a visszaigazolást követően tudod megkezdeni, a visszaigazoló e-mailben kapott linkre kattintva. A tranzakció nem a jelenlegi oldalon valósul meg, hanem a KHB Bank saját rendszerén belül, ahol biztonsággal elvégezheted a tranzakciót. A fizetés a K&H Bank Zrt. által kibocsátott Maestro bankkártya használatával és bármely bank által kibocsátott VISA Electron, illetve dombornyomott Visa, EC/MC, JCB kártyák és internetes kártyák használatával, a bankkártyaadatok megadásával és a "Fizetem" gomb megnyomásával történik. Az oldal csak bekapcsolt (engedélyezett) JavaScript-tel (active scripting) működik!


Átutalás (A megrendelést követő visszaigazolásban egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk. )

Cetelem áruhitel (a 30.000.-Ft alatti összeg esetén 1190.-Ft szállítási díj hozzáadódik a kalkulátorban lévő vételárhoz)





Készlet állapotok:

Raktáron: 
A termék megtalálható üzletünkben, így nagy valószínűséggel azonnal szállítható. A szállítási idő általában 1-3 munkanap. A készlet érték csak tájékoztató jellegű, a foglalt készletet is tartalmazza és lehet eltérés a valós készlet és a webshopban kiírt között.

Külső raktáron: A termék jelenleg nincs raktárunkban, de pár munkanap alatt be tudjuk szerezni. A szállítási idő általában 4-8 munkanap. Pontos szállítási határidőről kérjük kérj tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!
 
Rendelésre: 
A termék jelenleg nincs raktárunkban, de konkrét megrendelés esetén beszerezzük. A szállítási idő általában 7-14 munkanap. A termék elérhetőségét illetően kérjük kérj tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!


Szállítási határidők:

Webáruházunk jelenleg több mint 3000 terméket kínál. A termékek nagy része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól, de ha minden rendelt termék raktáron van, akkor a megrendelt termékeket általában 1-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani. Ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti a vásárlót arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válassz.

Figyelem, amennyiben csak bizonyos napon ill. dátumig tudod átvenni a csomagot, pl. a héten péntekig (mert szombaton már horgászol :) ), kérjük a rendelési folyamat során ezt a megjegyzés rovatban jelezd számunkra, hogy kérésedet figyelembe tudjuk venni!


 


Hogyan használjam

Termék keresése

Használd a bal oldali kategóriákat vagy a konkrét termék nevét írd a fejléc alatti zöld keretes keresőbe, és a rendszer kilistázza a találatokat.



 



A keresett terméket a termék adatlapján lévő kosárba teszem gombbal teheted a kosárba.




Kosár

A kosárban lévő termékeket törölheted a jobbra lévő ikonra kattintva. Ha valamelyik termékből többet szeretnél rendelni, kattints a plusz jelre a mennyiség növeléséhez.

A lap alján lévő tovább az átvételi módokhoz gombra kattintva ellenőrizheted a rendelést, majd továbbléphetsz a szállítási és fizetési mód kiválasztásához.
 
 


 
Bevásárlólista
Tetszik egy vagy több termékünk, de még nem érzed magad készen a vásárlásra?

Tedd terméket a bevásárlólistára és mi megőrizzük az adatokat mindaddig, amíg visszatérsz webáruházunkba és kosárba teszed. Így nem kell újra keresgélned egyszerűen és gyorsan intézheted már „régóta” tervezett vásárlást.


 


 
A hozzáadom a bevásárlólistámhoz szövegre kattintva a terméket egyszerűen hozzáadhatod a bevásárlólistádhoz


 
 
A bevásárlólistádon lévő termékeket egyszerűen törölheted, vagy egyenként ill. egy gombnyomással akár az összeset átrakhatod a kosaradba. Kérjük vedd figyelembe, ha időközben egy termékünk elfogyott, akkor törlésre kerül a listáról!
 
 

Rendelési információ:

A Carpmania Sporthorgász Szaküzlet minden beérkező megrendelést írásban és/vagy telefonon visszaigazol. A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

A feldolgozást követő visszaigazolásban minden esetben jelezzük, hogy a megrendelt termékeket milyen határidőre tudjuk szállítani. Ha egy adott termék huzamosabb ideig nem elérhető (kifogyott, vagy megszűnt a forgalmazása) ebben az esetben a megrendelő elállhat a vásárlástól, vagy módosíthatja megrendelését. Ezúton hívjuk fel figyelmed, hogy a katalógusban ill. a monitoron megjelenő színek néha eltérést mutathatnak az eredeti terméknél!

A feltüntetett árak bruttó ÁFÁ-val növelt végfelhasználói árak és Forintban értendők! A megrendelés elküldésével a hatályos jog szerint "távollévők között kötött szerződés" jön létre, amelynek nyelve magyar. Az ilyen szerződéseket a fogyasztók védelméről szóló 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgáló, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet szabályozza.

Az Ügyfél a megrendelés leadásával kifejezetten elismeri, hogy megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után!


Megrendelésed a webáruházon kívül az alábbi, hagyományos formában is leadhatod:

A info@carpmania.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntetted a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az általad rendelt méretben, ízben, színben stb. nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

A 36 30/428-9373 telefonszámon munkaidőben (H-P: 9-18:00 óra között) munkatársunk felveszi a rendelést. Erre a formára ugyanazok a feltételek érvényesek, mint az e-mail-es megrendelésre.



A rendelés elfogadása:

A rendelés leadásáról és beérkezéséről rendszerünk egy emlékeztető e-mailben tájékoztat. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon meg fog keresni. A rendelés feldolgozása után egy újabb, visszaigazoló üzenetet küldünk majd, ami részletesen tartalmazza a vásárolt tételeket és a szállítás várható időpontját.

Miután a csomagot átadtuk a futárnak ill. a Pick Pack Ponton és Postahivatalban történő átvétel esetén partnereink depójába, egy újabb emailben tájékoztatunk a csomagod pontos érkezésének időpontjáról. Megrendeléseink közel 90 százaléka 2 munkanap alatt teljesül!




Csomagcsere:

Mivel nincs mód a kiválasztott ruházat felpróbálására, előfordulhat hogy a megrendelt termék szűk vagy túlságosan nagy. Az Express One Hungary futárszolgálattal együttműködve lehetőség van a mérethibás termék akár 1-3 napon belüli cseréjére. Mi a teendő ebben az esetben? A termék átvétele után hívd fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát 36 30 428 9373 és közöld, hogy milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre.

Neked nem kell mást tenned, mint a korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. Amikor másnap megérkezik a futár az új csomaggal, add át neki a dobozt! Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy ki sem kell lépned a lakásból. Nem kell a postán sorban állni, nem kell feleslegesen mérgelődni, idegeskedni. Cégünk a futárszolgálat költségét ebben az esetben átvállalja!

Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb horgászeszközök (bot, orsó, stb.) esetében.







Cég adatok:

A Carpmania horgászcikk webáruház üzemeltetője:

Carpmania Sporthorgász Szaküzlet
7631, Pécs, Csikor Kálmán utca 28. (Coop áruház mellett)

Telefon: 36 30 428 9373, 36 20 285 8501 (Hétfő-Péntek: 9-18 óráig)

D - Fortuna Bt.
Székhely:
7666, Pogány, HRSZ 1750/3
Üzlet címe: 7631, Pécs, Csikor Kálmán utca 28.


alapítva 1991
Adószám: 20019141-2-02
Működési engedély szám: 10474/2006 CS
Cégjegyzék szám: 0206060634
Adatvédelmi Nyilvántartási szám: NAIH-54365/2012
Cégjegyzéket vezető Bíróság: Baranya Megyei Törvényszék
Bankszámlaszám: K & H Bank Zrt.
Forint: 10400779-50526783-80691000
Euro: HU65 1040 0779 5052 6783 8069 1017
SWIFT: OKHBHUHB
Tárhelyszolgáltató: Polisys Kft - 7624, Pécs, Ifjúság utca 11. Tel: 20-800-9002





Az elállás joga:

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha ezen három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor , a fogyasztó számára az elállásra nyitva 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.


Webáruházunkban a törvényileg előírt 14 napon túl, 
28 napos visszafizetési garanciát biztosítunk a termékeinkre!


Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 30/428/9373 vagy e-mailben (info@carpmania.hu)

2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!

3. Ön postai csomagként (nem portós) feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:

Carpmania Sporthorgász Szaküzlet 7631 Pécs, Csikor Kálmán utca 28.

4. Cégünk a csomag beérkezését követő 14 napon belül visszautalja a teljes vételárat.

Elállási/Felmondási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:
Carpmania Sporthorgász Szaküzlet
7631 Pécs, Csikor Kálmán utca 28.

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)

..............................................................................

..............................................................................

..............................................................................

Szerződéskötés időpontja /átvétel* időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt:

*A megfelelő jelölendő

 letölthető változat (doc): elállási nyilatkozat

Garancia és szavatosság:


Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a fogyasztót megilletik a szavatossági jogok.
 
A Ptk. 6:163. § (2) bekezdése alapján minden termékre - fogyasztói szerződés esetén - a termék átvételétől számított 2 éven belül érvényesíthető szavatossági igény.
 
A kötelező, jogszabályon alapuló jótállásra vonatkozó 151/2003.Korm. rendelet 2. § (1) bekezdése alapján a rendelet 1. mellékletében felsorolt termékekre 1 év jótállás vonatkozik.
 
 
Kellékszavatosság


Bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.
 
Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).
 
Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)
 
A vásárló a D-Fortuna Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
 
A vásárló a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a D-Fortuna Bt. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a cserét nem kérte, ill. nem kérhete, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, ill. mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.
 
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a D-Fortuna Bt. adott okot.
 
A vásárló köteles a hibát annek felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor a termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
 
A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
 
A vásárló a D-Fortuna Bt.-vel  szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A termék átvételétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, a D-Fortuna Bt.-től vásárolta. 6 hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
 
Termékszavatosság
 
Termék hibája esetén a vásárló - választása szerint -kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. (Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.)
 
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
- a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
- a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
- a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
 
Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.
 
Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
 
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.
 
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a vásárló. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, ill. a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az D-Fortuna Bt-vel szemben érvényesítheti.
 
Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén
A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.
 
 
Jótállás
 
A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén  a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.
 
A jótállásnak két fajtája van:
- a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és
- a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás.
 
Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén
Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti az D-Fortuna Bt-vel szemben.
 
A jótállási igény érvényesítése
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. A jótállási határidő a termék kézhezvételével kezdődik.
 
Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó.
 
Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.
 
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, ill. termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a vásárló, de a vásárlót a jótállásból fakadó jogok mellett a termék,- és kellékszavatossági jogok is megilletik.
 
A 151/2003. Korm. rend. 7. §-a alapján, a fogyasztó a termék meghibásodása esetén, a termék átvételétől számított 3 munkanapon belül érvényesítheti csereigényét, mely terméket a D-Fortuna Bt. köteles kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
 
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- jótállási jegy és/vagy az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat
Ezek teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni.
 
 
 
A termék meghibásodása esetén a garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

- Ha a bevizsgálás során kiderül, hogy a hiba olyan okból keletkezett melyre a szavatossági igény nem érvényesíthető, a javítási költségről a megrendelőt értesítjük. Amennyiben a vásárló nem kéri a javítást, a terméket visszajuttatjuk.

Panaszkezelés

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: 7631 Pécs Csikor Kálmán utca 28. Carpmania Sporthorgász Szaküzlet

email cím: info@carpmania.hu

Telefonszám: 30-428-9373

 
Pécs Megyei Jogú Város Jegyzője

7621 Pécs Széchenyi tér 1.

72-533-823

Baranya Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

7622, Pécs, Bajcsy-Zsilinszky u. 16.

72-215-904

Megyei Gazdasági Kamara mellett működő Békéltető Testület

7635 Pécs, Majorossy I. u. 36.


72-507-154

Online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezése:  Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platform:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU



Mi az a békéltető testület és milyen ügyekben fordulhatok hozzá?

A békéltető testületek olyan független testületek, melyek a megyei kereskedelmi és iparkamarák illetve a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működnek. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a fogyasztó és a szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.

A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája

  • a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
  • a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
  • a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
  • a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).

 

Melyik békéltető testülethez fordulhatok a problémámmal?

A fő szabály az, hogy az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a fogyasztó választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A fogyasztó kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. Abban az esetben, ha több fogyasztó fordul a testülethez ugyanabban az ügyben, akkor bármelyik fogyasztó lakóhelye szerint illetékes testület valamennyi fogyasztóra nézve illetékes. A békéltető testületek elérhetősége itt található.

 

Mi a feltétele, hogy a testülethez fordulhassak?

A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. Ez amellett, hogy törvényi feltétel, a fogyasztónak is érdeke, hiszen lehetséges, hogy a problémája még gyorsabban, a békéltető testületi eljárás nélkül oldódik meg. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben, de a legcélszerűbb módja, ha a fogyasztó a kifogásait ajánlott, tértivevényes levélben küldi meg a szolgáltatónak, mivel így bizonyítható legkönnyebben, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését illetve, hogy a fogyasztó panaszát a szolgáltató megkapta.

További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;
  • annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;
  • ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;
  • a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;
  • a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;
  • a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;
  • tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.
  • végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának

Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

 

Kell-e illetéket fizetnem az eljárás kezdeményezéséért?

Nem, a békéltető testület eljárása kezdeményezése ingyenes, a fogyasztónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a fogyasztó hátrányára dönt. Ebben az esetben a fogyasztót terhelik az eljárási költségek.

Az eljárás költségének tekintendő mindaz a költség, ami a felek oldalán a békéltető testület eljárása igénybevételével összefüggésben - a célszerű és jóhiszemű eljárás követelményére figyelemmel - igazoltan felmerült (előzetes tudakozódás, egyeztetés és levelezés költsége, a felek személyes megjelenésével összefüggő útiköltség és keresetkiesés stb.). A jogi képviselettel összefüggésben felmerülő költség nem tekinthető az eljárás költségének.

 

Csak személyesen járhatok el a testület előtt?

Nem, lehetőség van meghatalmazott útján is eljárni. Ebben az esetben a testülethez benyújtott kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást is.

 

Mennyi idő alatt fejeződhet be a testület eljárása?

Az eljárás fő szabály szerint 90 napon belül befejeződik, azonban az eljáró tanács elnöke indokolt esetben legfeljebb 30 nappal meghosszabbíthatja ezt a határidőt.

 

Milyen formában jár el a testület?

A békéltető testület tagjait egyenlő arányba jelölik a gazdasági kamarák és a fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek. A békéltető testület megbízatása négy évre szól. A békéltető testületi tagok újra kijelölhetőek.

Az adott ügyben a testület 3 tagú tanácsban jár el. A 3 tag egyikét a fogyasztó, a másik tagot az érintett vállalkozás, elnökét pedig a békéltető testület elnöke jelöli ki. Ha a fogyasztó vagy a vállalkozás nem él a jelölési jogával, akkor a tanács érintett tagjának kijelölésére is az elnök jogosult.

Lehetséges az is, hogy az adott ügyben egyedül eljáró testületi tagot jelöl ki a testület elnöke, amennyiben úgy ítéli meg, hogy az adott jogvita egyszerű megítélésű. Ebben az esetben is 3 tagú tanács jár el azonban, ha mind a fogyasztó, mind a vállalkozás ezt kéri.

 

Mikortól indul az eljárás és hogyan zajlik?

Az eljárás attól az időponttól indul, amikor az eljárás iránti kérelem hiánytalanul megérkezik a békéltető testület elnökéhez. Az elnök ezt követően 8 napon belül megvizsgálja, hogy a kérelem a testület hatáskörébe illetve illetékességébe tartozik-e és amennyiben igen, 60 napon belülre kitűzi a felek meghallgatását vagy pedig úgy dönt, hogy mellőzi ezt a meghallgatást. A vállalkozást az elnök az értesítésben felhívja, hogy írásban reagáljon a fogyasztói panasszal kapcsolatban, továbbá arról, hogy a tanács döntését magára nézve kötelezőnek fogadja-e el. A vállalkozásnak a válaszához csatolnia kell mindazokat a dokumentumokat, melyek állításait alátámasztják. Ha a vállalkozás nem válaszol írásban, a tanács a rendelkezésére álló adatok alapján dönt.

Fontos még megjegyezni, hogy a tanács az eljárást a következő esetekben érdemi döntés nélkül megszünteti:

  • a fogyasztó a kérelmét visszavonja;
  • a felek az eljárás megszüntetésében megállapodnak;
  • az eljárás folytatása lehetetlen;
  • az eljárás folytatására a tanács megítélése szerint bármely okból – ideértve a kérelem megalapozatlanságát is – nincs szükség.
  • ha megállapítható, hogy a felek között ugyanabból a ténybeli alapból származó ugyanazon jog iránt korábban más békéltető testület előtt eljárást indítottak, közvetítői eljárást indítottak, per van folyamatban vagy annak tárgyában már jogerős ítéletet hoztak.

 

Köteles-e együttműködni a vállalkozás a békéltető testülettel?

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében az eljárás megindulásáról szóló értesítés részére történt kézbesítésétől számított nyolc napon belül köteles írásos, a fogyasztó igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint esetlegesen a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását, továbbá az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait tartalmazó válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. Amennyiben a vállalkozás megsérti együttműködési kötelezettségét, a békéltető testület értesíti a fogyasztóvédelmi hatóságot, amely az együttműködési kötelezettség megsértését jogerősen megállapító határozatában minden esetben fogyasztóvédelmi bírságot szab ki a vállalkozással szemben. 

 

Milyen eredménnyel zárulhat a testület eljárása?

A testület eljárásának elsődleges célja az, hogy egyezséget kíséreljen meg létrehozni a felek között. Amennyiben ez a kísérlet eredményes és létrejön az egyezség – és az megfelel a jogszabályoknak – azt a testület határozattal jóváhagyja.

Ha mégsem sikerül az egyezség létrejötte, akkor további két eset lehetséges: a testület kötelező határozatot hoz, vagy ajánlást tesz.

 

Mi a különbség a kötelező határozat és az ajánlás között? Mitől függ, hogy a testület melyik döntést hozza?

A különbség abban áll, hogy a vállalkozás az eljárás kezdetekor vagy az eljárásban bármikor, egészen a döntés meghozataláig nyilatkozik-e úgy, hogy elfogadja a testület döntését magára nézve kötelezőnek. Ha van ilyen nyilatkozat, akkor kötelező határozat születhet, ha nincs, akkor ajánlást hoz. Mindkét esetben feltétel természetesen, hogy a testület megalapozottnak találja a fogyasztó kérelmét.

Lehetséges még az is, hogy a vállalkozás az eljárást megelőzően tesz egy általános alávetési nyilatkozatot. Ezt vagy a székhelye szerinti békéltető testületnél vagy a Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál teheti meg írásban. Ebben a vállalkozás azt vállalja, hogy a békéltető testületi eljárásnak illetve, amennyiben ebben az eljárásban egyezség nem születik, akkor a meghozott határozatnak aláveti magát. Sajnos a kamarák adatai alapján kevés vállalkozás élt azzal a lehetőségével, hogy ilyen általános alávetési nyilatkozatot tegyen.

Meg kell még említeni, hogy a testület határozata vagy ajánlása nem fosztja meg a fogyasztót azon jogától, hogy vitás ügyét bíróság elé vigye.

 

Van lehetőség jogorvoslatra a testület döntésével szemben?

Igen, a kötelező határozat és az ajánlás hatályon kívül helyezését lehet kérni a döntést hozó testület székhelye szerint illetékes törvényszéktől. Erre mindkét félnek a döntés kézbesítésétől számított 15 napon belül van lehetősége.

Mind a fogyasztó mind a vállalkozás, akkor kérheti a hatályon kívül helyezést, ha

  • a tanács nem a törvényben meghatározott összetételben járt el vagy;
  • eljárása nem felelt meg a törvény előírásainak vagy;
  • ha a testület olyan ügyben hozott döntést amely nem tartozik a hatáskörébe vagy;
  • ha a kérelmet meghallgatás kitűzése nélkül el kellett volna utasítani, mivel a felek között ugyanabból a ténybeli alapból származó ugyanazon jog iránt korábban más békéltető testület előtt eljárást indítottak, közvetítői eljárást indítottak, per van folyamatban vagy annak tárgyában már jogerős ítéletet hoztak;
  • a vállalkozás az ajánlás hatályon kívül helyezését a (3) bekezdésben foglaltakon túl - az ajánlás részére történt kézbesítésétől számított tizenöt napon belül - akkor is kérheti a békéltető testület székhelye szerint illetékes törvényszéktől, ha az ajánlás tartalma nem felel meg a jogszabályoknak.

Ezen felül a felek kérhetik a testülettől, hogy a döntésében esetlegesen előforduló névcserét, névelírást, szám- vagy számítási hibát illetve egyéb elírási hibát javítson ki. Ezt szintén a kézbesítéstől számított 15 napon belül lehet kérni.

 

Nem egyértelmű számomra, hogy mit tartalmaz a testület döntése. Mit tehetek?

Ismét 15 napos a határidő, melyen belül kérhető, hogy a testület a kötelező határozat vagy az ajánlás meghatározott részére adjon értelmezést. Amennyiben a testület ezt indokoltnak tartja, 8 napon belül megadja az értelmezést, mely a döntés részévé válik.

 

A vállalkozás nem teljesíti a testület ajánlását. Hova fordulhatok?

Ebben az esetben a testület a vita rövid tartalmát és az eljárásának eredményét nyilvánosságra hozhatja. Erre leghamarabb az ajánlás vállalkozás részére történt kézbesítésétől számított 60 nappal van lehetőség. A testület nem hozza nyilvánosságra a fogyasztó nevét.

 

A vállalkozás nem teljesíti a testület kötelező határozatát. Hova fordulhatok?

Ha kötelezésben meghatározott teljesítési határidő eltelt és a vállalkozás nem teljesítette az abban foglaltakat, a fogyasztó a bírósághoz fordulhat, mely testület – amennyiben minden feltétel adott – végrehajtási záradékkal látja el a békéltető testület kötelezését. Erre van lehetőség akkor is, ha a vállalkozás a létrejött egyezséget nem teljesíti.

Fontos, hogy a fogyasztónak nem csak joga az, hogy segítséget kérjen abban az esetben, ha a vele vitában álló vállalkozás nem teljesíti a békéltető testület eljárásában hozott döntést, hanem kötelessége is jelezni a nemteljesítést a testületnek.

A békéltető testületi eljárás fogyasztók számára talán leglényegesebb jellemzője, hogy az eljárás ingyenes. Fizetési kötelezettsége a fogyasztónak esetlegesen akkor állhat fenn, ha a testület nem a fogyasztó javára dönt, mivel ebben az esetben a fogyasztó viseli az eljárás költségét.

 

Hol érhetőek el a békéltető testületek?

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület


Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Utoljára megtekintett termékek

A termék a kosaradba került!
bekerült a kosárba