Barion Pixel

Ez a weboldal sütiket használ

Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. A weboldalon való böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához.

Kategóriák / Termékek

Bemutatkozik a HiCARP csali széria

A HiCARP egy teljesen új csali széria a pontyhorgászat hatalmas játszóterén. A Pontycentrum berkein belül született meg egy nagyon régre visszanyúló és összetartó csapatmunka révén. Ugyan a megalkotott csali családok teljesen újak, a létrejöttüket 30 évnyi horgásztapasztalattal átitatott múlt előzi meg. Itt, a Pontycentrumnál már régóta tervben volt egy saját, az egész pontyhorgászatot lefedő csalikomplexum létrehozása, ami 2020 elején realizálódott és el is kezdtük az ezzel kapcsolatos első lépéseket.

Mielőtt belefognánk a HiCarp ismertetésébe, egy picit visszakanyarodunk a múltba. Nagyon örülünk és büszkék vagyunk arra, hogy a világ legnagyobb és legkomolyabb csaligyártójával tudtunk 15 évig együtt dolgozni. Mint azt sokan tudjátok, a CC Moore angol csali gyártó cég és a Pontycentrum egy nagyon korrekt és úgymond örökre szóló üzleti és baráti kapcsolatot tartott fenn az elmúlt 15 évben. Magyarországon a Pontycentrum forgalmazta ez idő alatt a szigetországi cég teljes termékpalettáját, és büszkék vagyunk arra, hogy a CC Moore termékeivel és a mi hozzáállásunkkal elősegítettük Magyarországon a pontyhorgászat fejlődését. A CC Moore egy igazi régi ikon a pontyhorgászattal kapcsolatos csaligyártás terén. Palettáján megtalálhatóak voltak a kész bojlik, pop up-ok, wafters és hard bojlik, bojliösszetevők és koncentrált porok sokasága, folyékony adalékok, aromák, etetőanyagok és még sok-sok olyan egyedülálló termék, melyek egyetlen európai gyártó termékpalettáján sem voltak fellelhetőek. Ebben a tekintetben egyedülállóak voltak nem csak a szigetországban és Európában, de az egész világon. Aki "pontyhorgász" szakmabeli, az tökéletesen tudja ezt. Nem titok, hogy a hosszú évek alatt mérhetetlenül sokat fejlődött a Pontycentrum eme együttműködés által szakmailag és üzletileg egyaránt. Büszkék vagyunk rá és köszönjük, hogy együtt dolgozhattunk ilyen sokáig. Sajnos bizonyos gazdaság-politikai (BREXIT) döntések és törvénymódosítások miatt az üzleti kapcsolat mindkettőnk akaratán kívül megszakadt, de a jól ápolt baráti viszony nem. Mai napig kapcsolatban vagyunk és sok segítséget kapunk a CC Moore-tól, amit ezúton is szeretnénk megköszönni. A közel 30 évnyi pontyhorgászat, a CC Moore-ral eltöltött 15 évi munkakapcsolat, és az ez idő alatt megszerzett szakmai tudás vezetett a HiCARP márkanév és az alá tartozó pontyhorgászathoz kötődő termékek megalkotásához.

A HiCARP nevet azért választottuk, mert a "szia ponty" elnevezés a pontyok és a pontyhorgászat iránti őszinte tiszteletünket hivatott kifejezni, valamint mert jól hangzik és tetszett nekünk. Hazudnánk, ha azt mondanánk, hogy nem áll üzleti szempont a csaliszéria megalkotása mögött, mert az nem volna helyén való, de nem ez volt az elsődleges szempont. Mindenek előtt szerettük volna első sorban a saját magunk szakmai tudását használható késztermékekre váltani, a megszerzett tudást valami kézzel fogható dologba belegöngyölni, másrészt szerettünk volna megalkotni és átadni a pontyhorgász társadalomnak olyan kiváló minőségű termékeket, melyek ár-érték aránya kimagaslóan jók. Ez immáron a harmadik év, hogy folyamatosan dolgozunk a megvalósításon és büszkén jelenthetjük be, hogy időt, energiát és pénzt nem kímélve lassan, de biztosan elérjük a célunkat. Nagyon sok munka és fejlesztés áll még előttünk, de minden tudásunkat belepakolva szívvel és lélekkel haladunk előre. Jó pár termékünk 2023 tavaszától elérhető lesz a horgászboltokban és a webshopokban, de még nem a teljes tervezett paletta. Közel 600  termék van folyamatos fejlesztés és beszerzés alatt, ezek közül több mint 400-al már találkozhattok a 2023-as tavaszi szezonban. Onnantól kezdve pedig folyamatosan bővítjük a HiCARP termékpalettáját. Abban a szellemiségben dolgozunk, hogy csak akkor engedünk ki egy bizonyos terméket a vásárló közönség elé, ha az átesett egy általunk felállított minőség ellenőrző vizsgán, és ott jól szerepelt. Nem számít, hogy ez mennyi időt vesz igénybe! Teszteljük, használjuk és ha az elvárásaink szerint működik, csak akkor kerül kereskedelmi forgalomba.

A HiCARP 100%-ban magyar tulajdonú, manufakturális alapon működő családi vállalkozás, mely csak és kizárólag a Pontycentrum égisze alatt működik. A Pontycentrum immáron 15. éve áll a pontyhorgászat szolgálatában csúcsminőségű angol termékek forgalmazásával és bízunk benne, hogy a HiCARP széria megalkotásával még többet fogunk tudni hozzátenni a magyar pontyhorgászok sikereihez.

Termékpalettánkon megtalálhatóak lesznek a HiCARP által gyártott késztermékek, többek között kész bojlik, oldódó bojlik, paszták, keményített horogcsalik (hard hookbaits) és kritikusan kiegyensúlyozott horogcsalik (wafter hookbaits), lesz egy saját gyártású pop up széria, valamint etetőanyagok, locsolók és dippek. Kedvezni szeretnénk a Feeder horgászat szerelmeseinek is, így a HiCARP termékpalettáján ők is megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb csalikombinációkat. Ezen felül a termékpalettán megtalálható lesz minden olyan bojliösszetevő, koncentrált porkivonat, folyékony adalék, aroma és esszenciális olaj, ami a mai modern pontyhorgászatban az eredményesség eléréséhez elengedhetetlen. Ezeket a termékeket szó szerint a világ minden tájáról olyan tradicionális gyártóktól szerezzük be, melyek már régóta megkérdőjelezhetetlenül a legjobbak a minőség terén.

A HiCARP három bojli családot alkotott meg. Nagyon sokat gondolkodtunk azon, hogy csináljunk-e többféle illat- és ízvilágú csalit, de ezt végül elvetettük. Ennek megvan a megfelelő szakmai oka. Lehetőségünk lett volna mindenféle kevert aromakombinációval és kevert színvilággal bojlikat megalkotni, viszont ezzel kompromisszumokat kellett volna kötnünk a minőség tekintetében. Azt tűztük ki célul, hogy a bojlijaink minél kevesebb mesterséges anyagot tartalmazzanak. Nem szerettünk volna beállni azoknak a gyártóknak a sorába, akik különböző ,,szuper" ízvilágokkal és színkombinációkkal folyamatosan megújuló csalipalettát hoznak létre. Ezzel nem azt szeretnénk sugallni, hogy a HiCARP idővel nem fog újítani a csalipalettán. Folyamatos fejlesztésekben vagyunk, de csak és kizárólag úgy, hogy mindig a minőséget tartjuk szem előtt és megpróbálunk minél jobban a természetességre törekedni.

Egy kicsit bővebben a bojlikról. A három család, három különböző ízvilág szerint lett létrehozva. Az egyik, az általunk nagyra tartott, és évek óta folyamatosan bizonyító kagylós, erősen halas jelleg, ami a SHELLBY fantázia nevet kapta. A második, szintén nagy kedvencünk a halas alapú, erősen fűszeres, enyhén májas jellegű INTERWATER névre keresztelt bojlink, a harmadik pedig az édes, halliszt nélküli alapokra helyezett erősen mogyorós beütésű PIXY. Mindhárom fantázia név tökéletesen jelképezi a bojli jellegét és a vízben elvárt szerepét. Azért alkottuk meg ilyen jelleggel a csalikat, mert tapasztalataink szerint ez a három alap ízvilág működik a pontyhorgászatban a legjobban. Nyilván évszak, időjárás és az adott meghorgászandó víz jellege fogja eldönteni, hogy ki-ki melyik bojlit és milyen vízen fogja bevetni, de úgy gondoljuk, hogy ezzel a három alap ízvilággal, ám mégis kimagasló beltartalmi értékekkel rendelkező bojlik valamelyikével eredményesek lehetünk. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy mindhárom bojli családot úgy tudtuk megalkotni, hogy nem tartalmaznak mesterséges színezéket és mesterséges aromát. Szín-, illat- és ízvilágukat kizárólagosan az alkotóelemeik színének, illatának és ízének keveréke adja. A bennük levő természetes növényi és állati eredetű lisztek, koncentrált porkivonatok és folyékony adalékok biztosítják az illatukat és ízüket. Csak néhányat hadd említsünk meg ezek közül. Például a Shellby négyféle kiváló minőségű halliszt mellett az eredeti új-zélandi zöld ajkú kagyló (GL.M) porkivonatát tartalmazza, az Interwaterben a hallisztek és egyéb növényi lisztek mellett a legjobb minőségű májkivonatok, a Haith's által gyártott legendás Robin Red, eredeti fokhagyma kivonat, fekete bors és egy speciális természetes fűszerkeverék van, míg a Pixy édes jellegénél fogva tömény mogyoró lisztkeveréket kapott. Mindhárom bojli tartalmaz élesztőkoncentrátumokat és természetes étvágyfokozókat (pl:betain). A felsorolt anyagok csak egy bizonyos részét képezik a bojliknak, nyilván sok más érdekes és titkos összetevőt is tartalmaznak. Egyvalami biztos, ezeket a csalikat a Pontycentrum csapata és jó pár horgászbarátunk két szezon alatt tesztelte, és az eredmények minket igazoltak. Igaz, eddig még csak természetes vizeken és versenyeken próbáltuk a bojlikat, de olyan eredményeket hoztak, amiken mi magunk is meglepődtünk. Természetesen pozitív értelemben.

A bojlikon kívül saját fejlesztésű pop-up, wafter valamint hard horogcsalik is helyet kaptak a repertoárban. A pop-up és wafter horogcsalikban, melyeket kiváló minőségű mixekből készítünk, természetesen használunk különböző aromakeverékeket, mert ebben az esetben alkalmazásuk elengedhetetlen. Egészen nagy méretválasztékban kínáljuk ezeket a csalikat, így a feeder horgászat szerelmesei is megtalálják a maguknak megfelelő formációt. Saját fejlesztéseink közé tartoznak még különböző etetőanyagok, paszták, locsolók és dipek is. A termékeink fejlesztése és gyártása folyamatos és a tavaszi időszaktól kezdve igyekszünk minél szélesebb termékbázist eljuttatni a horgászboltokba.

Sok olyan horgásztársunk van, aki saját maga szeretné elkészíteni a csaliját és etetőanyagát. A HiCARP termékpalettáján ők is megtalálhatják azokat az anyagokat amire szükségük lehet, legyen az bojlimix összetevő, koncentrált porkivonat, attraktor, étvágyfokozó, folyékony adalék, esszenciális olaj vagy épp aroma.

A Pontycentrum köszönetet szeretne mondani mindenkinek (családtagok, barátok, munkatársak, csapattagok), akik önzetlenül segítettek, hogy a HiCARP palettát létre tudjuk hozni.

A pontycentrum.hu weboldalon megtalálható az összes HiCARP termék teljes és részletes leírása. Eredményes pontyhorgászatot kívánunk! GÖRBÜLJÖN!!!

Köszönjük, hogy elolvastad bemutatkozónkat, és kívánjuk azt, hogy a HiCARP segítségével rengeteg szép és nagy pontyot terelj majd szákba!