× Tudtad? Termékeinket akár részletre is megvásárolhatod! Bővebb információ az Áruhitel menüpontban.
 
Kategóriák
Gyártók:



Elérhető online áruhitel

Olvasóink fogták

Martin Horváth
Bot
Előkezsinór
Orsó
Horog
Kapásjelző
Kedvenc csali
Sátor
Kedvenc víz
Főzsinór
Legnagyobb hal
Hely
Boldogasszony tó
2017-07-25
Súly
13 kg
Martin Horváth
Bot
Előkezsinór
Orsó
Horog
Kapásjelző
Kedvenc csali
Sátor
Kedvenc víz
Főzsinór
Legnagyobb hal
Hely
Boldogasszony tó
2017-07-24
Súly
16,55 kg
Ok

GY.I.K.

1. Mikor érkezik meg a csomagom?
2. Hogyan tudom átvenni a megrendelésem?
3. Mekkora lesz a szállítási díj összege?
4. Hogyan tudok fizetni?
5. Házhoz szállítás futárszolgálattal
6. Mi az a Pick Pack Pont?
7. Pick Pack Pontos kiszállítást kértem. Hová kell ilyenkor mennem, hogy átvehessem a csomagomat?
8. Személyes átvétel a Postán
9. Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 10:13 perc)
10. Hogyan tudok áruhitelre vásárolni?
11. Ki lehet cserélni a mérethibás ruhát?
12. Milyen kedvezményt kaphatok ha itt vásárolok?
13. Csak interneten keresztül lehet rendelni?
14. Van garancia a termékekre?
15. Mi az a bevásárlólista?
16. 28 napos pénz visszafizetési garancia

17. Termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos információra van szükségem, kit kereshetek?
18. Hitelre szeretnék vásárolni, milyen dokumentumok szükségesek?
19. Egészségpénztári kártyára szeretnék vásárolni, hogyan lehetséges ez?
20. Böngészés
21. Rendelni szeretnék, mit tegyek?
22. Hogyan kell kezelni az áruházat ?
23. Hogyan módosíthatom személyes adataimat?
24. Elfelejtettem a jelszavamat, mi ilyenkor a teendő?
25. Miért nem kapok új jelszót a "Jelszó újraküldése" oldalon?
26. Hogyan tudok keresni a termékek között?
27. Nagyobb összegű bevásárlást tervezek, van-e lehetőség kedvezményes árakra?
28. Téves megrendelést adtam fel, mi a teendőm?
29. Az előbb adtam le egy megrendelést, de valamit kifelejtettem.
30. Elfelejtettem melyik email-címemmel regisztráltam.
31. Személyesen hol tudom megtekinteni, megvásárolni a termékeket?
32. Bankkártyás fizetés






1. Mikor érkezik meg a csomagom?

Mi nem csak a weben létezünk, pécsi szaküzletünk folyamatosan ellenőrzőtt, nagy raktárkészletéről szállítunk. A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól, de ha minden rendelt termék raktáron van, akkor a megrendelt termékeket általában 1-3 nap alatt átadjuk a futárnak ill. Posta ill. Pick Pack Depókba. Bizonyos esetekben - pl. átmeneti készlethiány - azonban ez a határidő néhány nappal meghosszabbodhat. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti a vásárlót arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, ill. egy másik hasonló (helyettesítő) terméket válassz.

Figyelem, amennyiben csak bizonyos napon ill. dátumig tudod átvenni a csomagot, pl. a héten péntekig (mert szombaton már horgászol :) ), kérjük a rendelési folyamat során ezt a megjegyzés rovatban jelezd számunkra, hogy kérésedet figyelembe tudjuk venni!

Ha mielőbb szeretnéd kézbe venne a csomagod, akkor célszerű a futárszolgálatos szállítást választanod, mert amennyiben a megrendelésed munkanapokon 13 óráig beérkezik, - és minden termék raktáron van - akkor azt még aznap átadjuk a futárnak. Ebben az esetben azt már másnap kiszállítja Neked! Cégünk a csomag átadásakor emailben jelzi, hogy elindult a szállítás, a futárcég pedig a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt a csomag érkezéséről, így az átvétel időpontja kiszámítható.  



2. Hogyan tudom átvenni a megrendelésem?
Megrendelésed átvételére több lehetőséget kínálunk:

2.1. Házhoz szállítás futárszolgálattal Cégünk a csomagokat a Trans-o-flex Magyarország futárcég segítségével juttatja el a vásárlóihoz. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérd a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérhet futárunk! A fizetés minden esetben utánvéttel történik. A futárcég a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek. Bárhol, egy előre leegyeztetett helyen és időpontban (nem csak a megadott címen), átadják a csomagot! Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő értesítőt hagy mobiltelefonszámával, melyen újabb időpont egyeztethető. Ha valamilyen okból a csomagot nem sikerül kiszállítani, a futár visszaszállítja a trans-o-flex depóba. Másnap a küldemény újra kiszállításra kerül. Ha a második kiszállítás is sikertelen, és a senkit nem tud elérni, ill. senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Carpmania Sporthorgász Szaküzlet címére. A feladás után csomagodról az alábbi telefonszámokon érdeklődhetsz: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444

Szállítási díj: 1190.- Ft (1.000 - 29.990.- Ft ig:)
29.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!


2.2. Személyes átvétel Pick Pack Ponton

Ha üzletünktől távolabb laksz és a futárt sem tudod otthonodban, vagy munkahelyen napközben fogadni, akkor lehetőséged van arra, hogy a megrendelést az ország 170 településén, a hozzád legközelebb eső 600 Pick Pack Pont valamelyikében vedd át személyesen. A Pick Pack Pont pontjai között találod az Inmedio és a Relay üzleteket, előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin; utóbbiak pedig a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport –, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. 2013 ősze óta szintén átvevőpontokkal rendelkező partnereink a Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax hálózat üzletei – megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban –, valamint a Co-op Star hálózat boltjai.
Utóbbi partnerünk révén a Pick Pack Pont minőségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élő vásárlók is igénybe vehetik. Átvevőpontjaink rendszerét a partner OMV, Avanti és Avia töltőállomások teszik teljessé, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. Ráadásul számos helyen nemcsak készpénzzel, hanem kényelmesen, bankkártyájukkal is fizethetnek. Az átvételi helyet a megrendelés során választhatod ki!

Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?

A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb Pick Pack Pont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. A Pick Pack pontra szállítható termék maximális súlya 20 kg illetve maximáls mérete 50 x 50 x 50cm. Tájékoztatunk, hogy horgászbotot, dőlőbóját, tapogatórudat és merítőhálót nem áll módunkban Pick Pack Pontra küldeni!  Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy általad rendelt csomag belefér-e a súly- illetve méretkorlátba, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, ahol kollégáink készségesen állnak rendelkezésére ebben a kérdésben is. Ha a megrendelésed átadtuk a Pick Pack Pont átvevőhelyre, emailben tájékoztatunk a csomag leadásáról. Ezt követően 2 munkanap múlva átvehető a csomag (tehát ha szerda reggel adjuk le a csomagot akkor pénteken mehetsz érte). Amikor a csomag választott pontra érkezik, Pick Pack Pont értesít e-mailben, melyet követően csomag azonnal átvehető. Figyelem, freemail,citromail stb. szolgáltatóknál többször késve vagy egyáltalán nem érkeznek meg a levelek, ajánlott pl. gmail fiókot regisztrálni. A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart.

Szállítási díj: 950.- Ft (1.000 - 29.990.- Ft ig:)
29.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

2.3. Személyes átvétel a Postán


Ha üzletünktől távolabb laksz és a futárt sem tudod otthonodban, vagy munkahelyen napközben fogadni, akkor lehetőséged van arra, hogy a megrendelést a hozzád legközelebb eső Postahivatalban vedd át személyesen. A Postákon a kiszállítást követő 10 munkanapon belül átveheted csomagod a nyitvatartási időn belül. A hivatalok többségében bankkártyával is fizethetsz. Az átvételi helyet a megrendelés során választhatod ki!

Szállítási díj: 1290.- Ft (1.000 - 29.990.- Ft ig:)
29.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

2.4. Személyes átvétel pécsi szaküzletünkben

Megrendelésed nyitva tartási időben a pécsi szaküzletünkben is átveheted. Címünk 7631 Pécs, Csikor Kálmán utca 28. ( a Baumax mellett). Az átvételi helyet a megrendelés során választhatod ki!
 


3. Mekkora lesz a szállítási díj összege?

A szállítási díjak a kiszállítási módtól függően a következőképpen alakulnak:

Futárszolgálatos kiszállítás esetén:
Szállítási díj: 1190.- Ft (1.000 - 29.990.- Ft ig:)

Személyes csomagátvétel a Pick Pack Ponton:
Szállítási díj: 950.- Ft (1.000 - 29.990.- Ft ig:)

Személyes csomagátvétel a Postán
Szállítási díj: 1290.- Ft (1.000 - 29.990.- Ft ig:)

30.000.-Ft feletti vásárlás esetén a szállítás INGYENES!  


4. Hogyan tudok fizetni?
Webáruházukban az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

Utánvétel
Ebben az esetben megrendelésed a kézbesítéskor a futárnak készpénzzel fizeted ki. A Pick Pack Pontokon és a Postákon a készpénzes fizetés mellett a legtöbb esetben bankkártyával is fizethetsz.

Bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetést csak a visszaigazolást követően tudod megkezdeni. A tranzakció nem a jelenlegi oldalon valósul meg, hanem a KHB Bank saját rendszerén belül, ahol biztonsággal elvégezheti a tranzakciót. A fizetés a K&H Bank Zrt. által kibocsátott Maestro bankkártya használatával és bármely bank által kibocsátott VISA Electron, illetve dombornyomott Visa, EC/MC, JCB kártyák és internetes kártyák használatával, a bankkártyaadatok megadásával és a "Fizetem" gomb megnyomásával történik. Az oldal csak bekapcsolt (engedélyezett) JavaScript-tel (active scripting) működik!

Cetelem áruhitel
Termékeinket részletre is megvásárolhatod, részletek az Online Áruhitel menüpontban. Figyelem, a 30.000.-Ft alatti összeg esetén 1190.-Ft szállítási díj hozzáadódik a kalkulátorban lévő vételárhoz.

Banki átutalás
(A megrendelést követő visszaigazolásban egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk. )


5. Házhoz szállítás futárszolgálattal

Ha mielőbb szeretnéd kézbe venne a csomagod, akkor célszerű a futárszolgálatos szállítást választanod, mert amennyiben a megrendelésed munkanapokon 13 óráig beérkezik, - és minden termék raktáron van - akkor azt még aznap átadjuk a futárnak. Ebben az esetben azt már másnap kiszállítja Neked! 
Cégünk a csomagokat a Trans-o-flex Magyarország futárcég segítségével juttatja el a vásárlóihoz. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérd a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérhet futárunk!
A fizetés minden esetben utánvéttel történik. A futárcég a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt
.

A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek. Bárhol, egy előre leegyeztetett helyen és időpontban (nem csak a megadott címen), átadják a csomagot! Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő értesítőt hagy mobiltelefonszámával, melyen újabb időpont egyeztethető. Ha valamilyen okból a csomagot nem sikerül kiszállítani, a futár visszaszállítja a trans-o-flex depóba. Másnap a küldemény újra kiszállításra kerül. Ha a második kiszállítás is sikertelen, és a senkit nem tud elérni, ill. senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Carpmania Sporthorgász Szaküzlet címére.

A feladás után csomagodról az alábbi telefonszámokon érdeklődhetsz: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444  
 

6. Mi az a Pick Pack Pont?

Ha üzletünktől távolabb laksz és a futárt sem tudod otthonodban, vagy munkahelyen napközben fogadni, akkor lehetőséged van arra, hogy a megrendelést az ország 170 településén, a hozzád legközelebb eső 600 Pick Pack Pont valamelyikében vedd át személyesen.  A Pick Pack Pont pontjai között találod az Inmedio és a Relay üzleteket, előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin; utóbbiak pedig a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport –, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. 2013 ősze óta szintén átvevőpontokkal rendelkező partnereink a Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax hálózat üzletei – megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban –, valamint a Co-op Star hálózat boltjai.

Utóbbi partnerünk révén a Pick Pack Pont minőségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élő vásárlók is igénybe vehetik. Átvevőpontjaink rendszerét a partner OMV, Avanti és Avia töltőállomások teszik teljessé, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást.

Ráadásul számos helyen nemcsak készpénzzel, hanem kényelmesen, bankkártyájukkal is fizethetnek. Az átvételi helyet a megrendelés során választhatod ki!

A szolgáltatás díja: 950.- Ft   (1.000 - 29.990.- Ft- ig)

29.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?

A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb Pick Pack Pont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek.
A Pick Pack pontra szállítható termék maximális súlya 20 kg illetve maximáls mérete 60 x 60 x 60cm. 

Tájékoztatunk, hogy horgászbotot, dőlőbóját, tapogatórudat, sátrat és merítőhálót nem áll módunkban Pick Pack Pontra küldeni!

Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy általad rendelt csomag belefér-e a súly- illetve méretkorlátba, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, ahol kollégáink készségesen állnak rendelkezésére ebben a kérdésben is.

Ha a megrendelésed átadtuk a Pick Pack Pont átvevőhelyre, emailben tájékoztatunk a csomag leadásáról. Ezt követően 2 munkanap múlva átvehető a csomag (tehát ha szerda reggel adjuk le a csomagot akkor pénteken mehetsz érte). Amikor a csomag választott pontra érkezik, Pick Pack Pont értesít e-mailben, melyet követően csomag azonnal átvehető.

Figyelem, freemail,citromail stb. szolgáltatóknál többször késve vagy egyáltalán nem érkeznek meg a levelek, ajánlott pl. gmail fiókot regisztrálni.

A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart. A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint nyomtasd ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést, vagy jegyezd fel a rendelés azonosító számát.  
 

7. Pick Pack Pontos kiszállítást kértem.
Hová kell ilyenkor mennem, hogy átvehessem a csomagomat?


A Pick Pack Pontok jellemzően Relay és Inmedio név alatt működő hírlapárusító helyek vagy OMV, Avanti töltőállomások.
Amennyiben elfelejtetted, hogy melyik Pick Pack Pontot választottad, nyisd meg a rendelés visszaigazoló e-mailünket. A szállítási mód címsornál meg fogod találni a kiválasztott PPP-ot, és annak pontos elérhetőségét. Ott a nyitvatartási időn belül veheted át a csomagod, fizetni készpénzzel és a legtöbb helyen bankkártyával is tudsz.



8. Személyes átvétel a Postán

Ha üzletünktől távolabb laksz és a futárt sem tudod otthonodban, vagy munkahelyen napközben fogadni, akkor lehetőséged van arra, hogy a megrendelést a hozzád legközelebb eső Postahivatalban vedd át személyesen. A Postákon a kiszállítást követő 10 munkanapon belül átveheted csomagod a nyitvatartási időn belül. A hivatalok többségében bankkártyával is fizethetsz. Az átvételi helyet a megrendelés során választhatod ki!

Szállítási díja: 1290.- Ft (1.000 - 29.990.- Ft-ig)
29.990.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!


9. Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 10:13 perc)

Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.


10. Hogyan tudok áruhitelre vásárolni?

Tedd a kosaradba a kívánt eszközöket, mikor befejezted a vásárlást válaszd ki a megfelelő szállítási módot (futárszolgálat) majd válaszd fizetési módnak a Cetelem áruhitelt. A tovább gombra kattintva webáruházunk átirányít a Bank honlapjára. A Cetelem oldalán a szükséges adatok megadása után néhány perc alatt megtörténik a hitelbírálat. További információ az Online Áruhitel menüpontban


11. Ki lehet cserélni a mérethibás ruhát?

Mivel nincs mód a kiválasztott ruházat felpróbálására, előfordulhat hogy a megrendelt termék szűk vagy túlságosan nagy. A Trans o Flex futárszolgálattal együttműködve lehetőség van a mérethibás termék akár 1-3 napon belüli cseréjére
.
Mi a teendő ebben az esetben?

A termék átvétele után hívd fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát 36 30 428 9373 és közöld, hogy milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre.
Neked nem kell mást tenned, mint a korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. Amikor másnap megérkezik a futár az új csomaggal, add át neki a dobozt! Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy ki sem kell lépned a lakásból. Nem kell a postán sorban állni, nem kell feleslegesen mérgelődni, idegeskedni. Cégünk a futárszolgálat költségét ebben az esetben átvállalja!

Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb horgászeszközök (bot, orsó, stb.) esetében.



12. Milyen kedvezményt kaphatok ha itt vásárolok?

Carpmania Törzsvásárlói Program
Mi díjazzuk hűséges vásárlóinkat!

2014. január 1.-től életbe lép törzsvásárlói programunk az alábbi szabályzattal:
A kedvezményeket minden esetben az előző év vásárlásainak összértéke alapján biztosítjuk, három kategóriában.

5% kedvezményre jogosult az a vásárlónk aki az előző évben bruttó 100.000. Ft ot meghaladó összegben vásárolt webáruházunkban ill. pécsi szaküzletünkben. A kedvezményt automatikusan adja rendszerünk, az összeg elérése után egy email értesítést követően már az 5 százalékkal csökkentett árakat láthatod a webáruházban.

10% kedvezményre jogosult az a vásárlónk aki az előző évben bruttó 200.000. Ft ot meghaladó összegben vásárolt webáruházunkban ill. pécsi szaküzletünkben. A kedvezményt automatikusan adja rendszerünk, az összeg elérése után egy email értesítést követően ebben az esetben már az 10 százalékkal csökkentett árakat láthatod a webáruházban.

15% kedvezményre jogosult az a vásárlónk aki az előző évben bruttó 500.000. Ft ot meghaladó összegben vásárolt webáruházunkban ill. pécsi szaküzletünkben. A kedvezményt automatikusan adja rendszerünk, az összeg elérése után egy email értesítést követően ekkor már az 15 százalékkal csökkentett árakat láthatod a webáruházban.


A kedvezmény addig érvényes amíg a vásárlás összértéke eléri a kedvezményre jogosító értéket az adott évben. Ha például 2014. márciusában éred el az 5 %-os kedvezményt akkor a 2015-ös évben is jogosult leszel erre a kedvezményre.

Hogyan vehetsz részt a törzsvásárlói programban?

Carpmaniára való regisztrációddal automatikusan részt veszel a törzsvásárlói rendszerünkben. Vásárlás vagy további nyilatkozat nem szükséges a csatlakozáshoz. A törzsvásárlói program általános résztvételi feltételeit a regisztrációddal automatikusan elfogadod.

További információ a Törzsvásárlói Program menüpontban.


13. Csak interneten keresztül lehet rendelni?

Nem, természetesen telefonon (36 30 428 9373) és e-mailen (info@carpmania.hu) is elfogadunk rendeléseket.


14. Van garancia a termékekre?

Webáruházunk ugyanúgy működik mint ha egy hagyományos boltban vásárolnál. Garanciát adunk minden termékre az átadástól számított 12 hónapig - kivéve ha a gyártó ennél hosszabb idejű garanciával hozza forgalomba termékét Magyarországon. Alkatrészek esetében a számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.

Minden termék mellé a gyártó/nagykereskedő által biztosított termékinformációs anyagot szállítjuk.
A termékleírásokat a gyártó, illetve forgalmazó által rendelkezésre bocsátott információk ill. a Carpmania Team saját tapasztalai alapján készítik el, a lehető legnagyobb gondossággal eljárva. Abban az esetben, ha a termékleírásban szereplő adatok nem felelnek meg a valóságnak, úgy az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!

Az eladó szavatossági és jótállási felelõsségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.


15. Mi az a bevásárlólista?
Tetszik egy vagy több termékünk, de még nem érzed magad készen a vásárlásra?

Tedd terméket a bevásárlólistára és mi megőrizzük az adatokat mindaddig, amíg visszatérsz webáruházunkba és kosárba teszed. Így nem kell újra keresgélned egyszerűen és gyorsan intézheted már „régóta” tervezett vásárlást.
A hozzáadom a bevásárlólistámhoz szövegre kattintva a terméket egyszerűen hozzáadhatod a bevásárlólistádhoz A bevásárlólistádon lévő termékeket egyszerűen törölheted, vagy egyenként ill. egy gombnyomással akár az összeset átrakhatod a kosaradba.

Kérjük vedd figyelembe, ha időközben egy termékünk elfogyott, akkor törlésre kerül a listáról!


16. 14 napos pénz visszafizetési garancia

Webáruházunk a törvényileg előírt 14 napon túl, 28 napos visszavásárlási garanciát biztosít!

Az elállás joga:

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
Cégünk 28 napos elállási jogot biztosít vásárlóinak!
A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha ezen három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor , a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 30/428/9373 vagy e-mailben (webshop@carpmania.hu)
2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
3. Ön postai csomagként (nem portós) feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:


Carpmania Sporthorgász Szaküzlet
7631 Pécs, Csikor Kálmán utca 28.




17. Termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos információra van szükségem, kit kereshetek?

Ügyfélszolgálatos kollégáink telefonon vagy e-mailben szívesen állnak a rendelkezésedre, illetve segítenek megoldani bármilyen termékkel és szolgáltatással kapcsolatos problémát.
Kérdéseid felteheted a Carpmania Facebook oldalán is.


Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Telefon: 36 30 428 9373, 36 20 285 8501
E-mail: info@carpmania.hu


18. Hitelre szeretnék vásárolni, milyen dokumentumok szükségesek?
Mit nyújt Önnek a Magyar Cetelem Bank Zrt. online áruhitele?


Klasszikus áruhitel konstrukció  

Referencia THM: 34,49%, 2 000 000 Ft hitelösszeg és 36 hónap futamidő esetén.
Futamidő: 8-48 hónap. Fix, éves ügyleti kamat: 30,00%. Kezelési díj: 0 Ft. Az igényelhető hitelösszeg: 25 000 Ft-tól 2 000 000 Ft-ig terjedhet. Szükséges önrész a vételár függvényében: 200 000 Ft-ig önrész befizetése nélkül, 200 001 Ft-tól 300 000 Ft-ig minimum a vételár 10%-a, 300 001 Ft felett minimum a vételár 20%-a.

Reprezentatív példa a hiteltermékek összehasonlítása céljából: Vételár: 625 000 Ft, önrész 125 000 Ft, hitelösszeg 500 000 Ft, futamidő 36 hónap. Fix, éves ügyleti kamat 30,00 %, kezelési díj 0 Ft, referencia THM 34,49%, havi törlesztőrészlet 21 225 Ft, törlesztőrészletek összege: 764 100 Ft, a fizetendő teljes összeg (önrész nélkül): 764 100 Ft.

 
A Bank a hitelbírálathoz szükséges dokumentumok meghatározásának, valamint a hitelbírálatnak a jogát fenntartja. A Bank a pénzügyi szervezetek Magatartási Kódexének alávetette magát.
 
Érvényes 2015. április 14-től visszavonásig.
 
A referencia THM a megjelölt hitelösszeg és futamidő figyelembevételével került meghatározásra, a teljes hiteldíj mutató meghatározásáról, számításáról és közzétételéről szóló 83/2010. (III.25.) Korm.rend. 9. §-a alapján.


A következő, eredeti dokumentumok bemutatása szükséges:

- Személyi igazolvány
- Lakcím igazoló kártya
- Adókártya
- Munkáltatói igazolás

 (amely nem lehet régebbi 30 napnál, vagy amennyiben havi rendszeres jövedelme bankszámlára érkezik, formanyomtatványt a weboldalunkon talál. - Amennyiben nincs akkor az utolsó három havi számlalevél hiteles kivonatával is helyettesíthető)
- Közüzemi számla
(számlalevél és a befizetést igazoló csekk) amely nem lehet régebbi 30 napnál, és a hitelt igénylő személy bejelentett lakcímére kell hogy szóljon. Név azonosság nem szükséges.)

A hitelkérelem azonnali elbírálásra kerül a benyújtást követően, ami általában néhány percet vesz igénybe. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kölcsön odaítélése minden esetben a finanszírozó által végzett hitelbírálat függvénye. Az áruhitel kondíciói tekintetében a finanszírozó mindenkori Hirdetményei az irányadóak. A THM mértéke a feltételek változása esetén módosulhat. További információkért forduljon helyszíni ügyintézőinkhez, vagy érdeklődjön a finanszírozó ügyfélszolgálatánál. A hitelbírálat minden esetben csak akkor teljesíthető, ha a kölcsönre megvásárolni kívánt termék raktárkészletünkön szerepel, vagy megrendelés esetén értesítettük annak megérkeztéről.

Bővebb info:
www.cetelem.hu
36 30 428 9373

19. Egészségpénztári kártyára szeretnék vásárolni, hogyan lehetséges ez?

Az alábbi egészségpénztárak által kibocsájtott kártyákat tudjuk elfogadni:Patika, Új Pillér. A szolgáltatás kizárólag személyesen, pécsi szaküzletünkben vehető igénybe!


20. Böngészés

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhatsz termékeinkről, ebben az esetben adataid megadása nem szükséges.
A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthatsz termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek. Ha regisztrálod magad, adataid megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválaszd azokat.
A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek.
A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kapsz.
Itt választhatsz a termékek közül, és eljuthatsz a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes műszaki leírás is található. A termék adatlaján láthatod az árat, illetve itt teheted kosaradba a terméket.
Amennyiben szeretnál más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhetsz tovább.



21. Rendelni szeretnék, mit tegyek? 

Érvényes rendelést csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adataid megadásával adhatsz fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérõ szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhetsz áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosárba elhelyezheted a kívánt termékeket. Itt választhatsz fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat.




22. Hogyan kell kezelni az áruházat ?

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy minél egyszerűbben megtalálhasd és megvásárolhasd a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülőigényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.



23. Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

Amennyiben személyes adataidban bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezd ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagod! Ez többféle módon történhet:

1. a webáruház felületén a fiókba belépve, az adataim menüpont alatt.
2. telefonon 30/428/9373 számon
2. e-mail-ben az info@carpmania.hu címen
3. a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.




24. Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

Semmi gond. Új jelszót kérhetsz a "jelszó újraküldése" oldalon. Belépése után változtasd meg a kapott kódot a kívánt jelszóra. Amennyiben mégsem sikerül a belépés, hívjd ügyfélszolgálatunkat!



25.



26. Hogyan tudok keresni a termékek között?

A GYORSKERESÉS funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.



27. Nagyobb összegű bevásárlást tervezek, van-e lehetőség kedvezményes árakra?

Az arajanlat@carpmania.hu email címre küld el a megvásárolni kívánt termékek listáját, 72 órán belül egyedi árajánlatot készítünk számodra!



28. Téves megrendelést adtam fel, mi a teendőm?

Amennyiben a rendelést tévedésből adtad le, azt az elküldést követően e-mailben az info@carpmania.hu címen vagy a 30/428/9373 telefonszámon személyesen mondhatod le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül.
Amennyiben a rendelést  nem tudjuk az általad elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.




29. Az előbb adtam le egy megrendelést, de valamit kifelejtettem.
Mit tegyek?

Azonnal vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@carpmania.hu emailcímen,
vagy 9-20 óráig 30 428 9373 telefonszámon. Munkatársunk segít a rendelés módosításában.



30. Elfelejtettem melyik email-címemmel regisztráltam! 

Fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, munkatársunk a regisztrált adatok alapján meg tudja mondani a regisztrált email-címet.



31. Személyesen hol tudom megtekinteni, megvásárolni a termékeket?

Szaküzletünk Pécsett a Csikor Kálmán utca 28. szám alatt található. Üzletünkben szakképzett munkatársaink aktívan - főképpen bojlis módszerrel - horgásznak, így maximális termékismerettel rendelkeznek.

32. Hogyan tudok bankkártyával fizetni?

A bankkártyás fizetést csak a visszaigazolást követően tudod megkezdeni. A tranzakció nem a jelenlegi oldalon valósul meg, hanem a KHB Bank saját rendszerén belül, ahol biztonsággal elvégezheti a tranzakciót. A fizetés a K&H Bank Zrt. által kibocsátott Maestro bankkártya használatával és bármely bank által kibocsátott VISA Electron, illetve dombornyomott Visa, EC/MC, JCB kártyák és internetes kártyák használatával, a bankkártyaadatok megadásával és a "Fizetem" gomb megnyomásával történik. Az oldal csak bekapcsolt (engedélyezett) JavaScript-tel (active scripting) működik! Az Ön személyes adatainak védelme a D-Fortuna Bt. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).

Utoljára megtekintett termékek

A termék a kosaradba került!
bekerült a kosárba